Manager din Carrefour: Am făcut 68.000 km în România în căutarea producătorilor de legume dispuşi să ne livreze marfă
Florin Căpăţână, unul dintre executivii locali ai retailerului francez Carrefour, a spus luni că a parcurs 68.000 de kilometri pe şoselele din România în căutarea producătorilor asociaţi de legume şi fructe dispuşi să îşi livreze producţia către comerciantul francez.
„A fost foarte greu să găsim înţelegere şi să le explicăm avantajele asocierii, de ce este bine să facă astfel de demersuri“, a spus directorul Carrefour, prezent la evenimentul ZF „Agricultura intră în febra banilor europeni“.
WikiZF: Profilul companiei Carrefour România
Road-show-ul făcut de reprezentanţii retailerului francez vine în contextul în care în piaţă există de câţiva ani o tendinţă către achiziţia de legume şi fructe produse în România.
Turul bazinelor legumicole şi al punctelor-cheie pentru producţia de fructe este doar unul din primii paşi făcuţi de comerciant. Carrefour nu este singurul retailer care şi-a afirmat intenţia de a aduce pe rafturi producţia locală.