Vodafone: Suntem într-o etapă de investiţii, cererea pentru servicii este „foarte puternică“

Autor: Adrian Seceleanu 03.07.2015

„Trenul“ vânzărilor de smartphone-uri nu mai trebuie „împins“ de la spate, astfel că operatorul a trecut acum la o altă etapă, în care se va concentra pe promovarea şi completarea ofertei de conţinut video. Discuţiile UPC - Vodafone se poartă la nivel global, iar detaliile nu sunt cunoscute la Bucureşti.

Industria de comunicaţii mobile din România trece printr-o etapă în care cererea este „foarte puternică“ astfel că Vodafone va accelera investiţiile pentru a se „distanţa“ de competitori.

„Pe segmentul de comunicaţii mobile traversăm o perioadă cu o cerere foarte puternică, cel puţin pentru urmă­torii ani, şi în această fază focusul pentru noi este să investim şi să oferim o experienţă foarte bună, pentru că dacă facem asta sunt sigur că vom face şi profit. Nu este o perioadă în care să faci un pas în spate şi să evaluezi de două ori ce să faci. Este timpul să accelerăm şi să ne distanţăm de competitori, pe asta ne concentrăm acum, acesta este obiectivul nostru“, a declarat Ravinder Takkar, care a preluat în urmă cu 15 luni funcţia de CEO al Vodafone România.