P&G „curăţă“ o treime din piaţa de 240 mil. euro a detergenţilor de rufe

Autori: Greta Bogdan , Cristina Rosca 13.07.2015
Brandurile Tide, Ariel şi Bonux din portofoliul americanilor de la Procter & Gamble domină piaţa de detergenţi, cu o cotă de piaţă de 36%, potrivit datelor oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor.
 
Românii cheltuie anual aproximativ 240 mil. euro pe detergent de rufe, o piaţă încă subdezvoltată şi dominată atât de giganţi internaţionali precum P&G şi Unilever, dar şi de mărci private, respectiv produsele noname, dezvoltate de retaileri.
 
Dacă P&G are în portofoliu trei branduri, Unilever vine în luptă cu Omo şi Dero, iar Henkel aruncă în bătălie Persil. Acestora li se adaugă mărcile private care poartă nume diferite în funcţie de retailerul care le-a creat.