Valoarea comenzilor online rulate de Frisbo s-a dublat la 2,2 mil. lei

Autor: Ioana Nita 30.07.2015

Frisbo, start-up-ul care oferă servicii de logistică pentru afacerile online, a rulat în prima jumătate a acestui an comenzi online în valoare de peste 2,2 mil. lei (500.000 de euro), dublu faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Compania înfiinţată la sfârşitul lui 2013 a adăugat opt clienţi noi în portofoliu, atât de pe plan local, cât şi din străinătate - Bulgaria şi Republica Moldova, printre aceştia numărându-se branduri precum Allkids.ro (magazin online ce comercializeză cărucioare şi scaune pentru copii), Tucai (producător bulgar de racorduri flexibile), Benaza (noul brand al producătorului de încălţăminte Berkka.md din Republica Moldova) sau platforma pentru cinefili CinemaRX (pe zona de cadouri). În total, Frisbo are în prezent 20 de clienţi care activează în diferite industrii - fashion, cosmetice, jucării, mobilier sau încălţăminte.