După 25 de ani, numele Ţiriac dispare din sectorul bancar românesc. Italienii merg înainte pe cont propriu numai cu brandul UniCredit

Autor: Liviu Popescu 19.08.2015

UniCredit Ţiriac, al cincilea jucător din sistem, a intrat ieri într-o nouă fază după ce în ultimii opt ani numele Ţiriac s-a aflat pe faţada principală a băncii, timp în care omul de afaceri a reuşit să creeze un brand puternic pe piaţa financiară locală pornind de la brandul său personal.

El este de altfel singurul român din ultimul secol care a avut curajul să-şi alăture numele de cel al unei bănci.

Banca a anunţat ieri că s-a despărţit oficial de numele fostului tenisman şi că a intrat într-un proces de rebranding în care va trece noul nume în contracte şi în comunicarea comercială, precum şi în întreaga reţea teritorială de circa 180 de unităţi.

Reprezentanţii bănci nu au anunţat care este costul întregului proces de rebranding.