Topul companiilor de asigurări cu cele mai multe reclamaţii de la clienţi
Astra Asigurări, Asirom şi Euroins au strâns în primele şapte luni ale acestui an peste 3.500 de petiţii şi reclamaţii de la clienţii nemulţumiţi, adică mai mult de jumătate din totalul plângerilor formulate împotriva celor mai mari nouă companii din piaţa asigurărilor generale.
Asigurătorii mari au consemnat în perioada ianuarie-iulie aproximativ 6.200 de reclamaţii, însă numărul petiţiilor întemeiate este de peste două ori mai mic, potrivit informaţiilor de pe site-urile proprii ale companiilor.
Cele mai multe petiţii au fost înregistrate de Astra Asigurări, companie aflată în administrare specială, cu un număr total de circa 1.500 de plângeri în primele şapte luni ale anului. Astra este fruntaşă şi la numărul de reclamaţii întemeiate, 70% din plângerile formulate de clienţi fiind fondate.
Situaţia petiţiilor totale înregistrate de Astra în perioada ianuarie-iulie este asemănătoare cu cea din aceeaşi perioadă a anului trecut, însă numărul reclamaţiilor întemeiate pare să aibă o ascensiune mai rapidă. Astfel, dacă la sfârşitul anului trecut asigurătorul a raportat circa 1.500 de plângeri justificate, la finalul lunii iulie numărul acestora s-a apropiat de 1.100.