Retailerul online cel.ro a avut încasări mai mari cu 25% la nouă luni
Corsar Online, compania care administrează cel.ro - al doilea mare magazin online cu profil preponderent IT&C de pe piaţa locală, a înregistrat în primele nouă luni o creştere de 25% a veniturilor şi estimează că va menţine acest ritm până la finele anului.
„Ca şi valoare vânzările au crescut cu 25%, iar ca număr de comenzi cu 30%. Creşterea nu a fost constantă: martie şi iunie au marcat o creştere de 40% faţă de anul precedent, în timp ce lunile mai şi septembrie cu doar 15%“, a declarat pentru ZF Tiberiu Pop, director general şi acţionar al Corsar Online. „În trimestrul trei vânzările au fost în creştere faţă de anul trecut, dar cu un procent mai mic decât media pe primele 9 luni.“
Creşterea pieţei a fost stimulată de investiţiile în marketing, dar şi de faptul că din ce în ce mai mulţi utilizatori au făcut achiziţii online fără a avea probleme.
„Cred că piaţa a continuat să crească pe fondul investiţiilor în marketing ale jucătorilor, cât şi pentru că din ce în ce mai mulţi utilizatori au o cunoştinţă / un prieten care a cumpărat online şi a fost mulţumit de experienţa avută. Creşterea s-a produs şi datorită extinderii categoriilor de produse comercializate online. O cifră e greu de avansat, creşterile fiind destul de diferite de la o categorie la alta.“
Cel.ro are în plan să înceapă să vândă şi asigurări şi îşi va deschide platforma şi către alţi comercianţi care vor să-şi listeze produsele şi serviciile online.