Dacia a depăşit 3,5 milioane maşini vândute de la relansarea mărcii, în 2004
"Înmânăm cheile pentru Dacia cu numărul 3,5 milioane şi îmi face deosebită plăcere să fac acest lucru în Marea Britanie, unde marca a fost lansată în 2013", a declarat Denis Le Vot, Groupe Renault SVP Sales & Marketing pentru Europe G9.
Vânzările de autoturisme Dacia la nivel global s-au situat în primele nouă luni la 377.000 de unităţi, în urcare de la 352.782 unităţi în acelaşi interval al anului trecut. Pe segmentul de autovehicule comerciale uşoare, Dacia a comercializat la nouă luni 28.817 maşini, faţă de 26.910 maşini în ianuarie-septembrie anul trecut.
Pe piaţa din Franţa, cea mai mare pentru Dacia, înmatriculările de autoturisme Dacia noi au scăzut cu 5,7% în primele nouă luni ale acestui an, la 74.647 de unităţi, în timp ce piaţa a înregistrat o creştere de 6,3%, la 1,42 milioane unităţi.
La finalul primelor nouă luni, cota de piaţă a mărcii româneşti se situa la 5,25%, în scădere de la 5,92% în aceeaşi perioadă a anului 2014, potrivit datelor asociaţiei constructorilor auto francezi CCFA.
În luna septembrie, înmatriculările Dacia au crescut puternic, cu 11,5%, la 7.549 de autoturisme, evoluţie care a conferit mărcii o cotă de piaţă de 4,58%, faţă de 4,48% în urmă cu un an. Piaţa auto franceză a consemnat în luna septembrie o creştere de 9,1%, la 164.774 de autoturisme înmatriculate.
În Marea Britanie, avansul înmatriculărilor Dacia din primele nouă luni ale anului a fost de 9,7%, la 20.386 de unităţi, în timp ce în septembrie au crescut cu 26,5%, la 4.455 de autoturisme noi.