A acoperit ţara cu o reţea de 250 de magazine agricole şi caută parteneri pentru expansiune

Autor: Cristina Rosca 20.11.2015
Reţeaua de magazine Agroland, care vinde printre altele furaje şi pui de-o zi, a ajuns deja la 210 magazine în franciză, care se adaugă celor 40 operate direct de compania fondată de antreprenorul timişorean Horia Cardoş.
 
„Franciza Agroland este destinată întreprinzătorilor care îşi doresc o afacere pe termen lung, cu un nivel al investiţiei scăzut. Agroland se adresează oamenilor cu spirit comercial, care agreează munca în echipă, care sunt gata să accepte provocările, dar şi să urmeze reguli şi sfaturi“, spun reprezentanţii companiei. În ceea ce priveşte profilul par­tenerului francizat Agroland, acesta trebuie să aibă aptitudini de comunicare, capacitate de muncă intensivă, capacitate de administrare sau management al afacerii, mai spun ei.