Piaţa de tablete a scăzut pentru prima oară în 2015. Vânzările s-au redus cu 20%, la circa 70 de milioane de euro
Livrările de tablete de pe plan local nu au reuşit nici anul trecut să atingă pragul de 1 milion de unităţi, rămânând în continuare la nivelul de 800.000 de unităţi din 2014, când creşterea a fost de circa 40%.
Vânzările de tablete din România s-au menţinut anul trecut la nivelul de circa 800.000 de unităţi, însă din punct de vedere valoric piaţa de profil a înregistrat o scădere de 20% ca urmare a competiţiei tot mai mari de pe plan local. În 2014, valoarea vânzărilor locale de tablete s-a situat la 90 de milioane de euro.
Astfel, 2015 a fost primul an în care piaţa locală de tablete a înregistrat o scădere, după ce în 2014 aceasta a crescut cu 40% cantitativ şi cu 2% valoric, iar în anii anteriori vânzările s-au dublat sau chiar triplat de la an la an.