Toţi umblă desculţi!

Autor: Dorin Oancea 12.02.2016

În destul de restrânsul meu areal de răspândire din social media a făcut, săptămâna trecută, ceva vâlvă proiectul pe care criticul Dan C. Mihăilescu l-a început sub aripa eMAG, adică pagina şi înregistrările video grupate sub titulatura „Cartea de la ora 5“.

Personal nu poate decât să mă bucure o asemenea asociere şi văd în această alianţă, dintre banii unei companii româneşti şi creatorul de conţinut, un semnal cât se poate de important pentru viitorul industriei media din lume, la fel de importantă, zic, păstrând, desigur, proporţiile, precum semnalul pe care l-a dat Jeff Bezos atunci când a cumpărat Washington Post, pentru care a dat 1% din averea sa (dacă vi se pare puţin, căutaţi valoarea averii amazonului-şef şi calculaţi cât înseamnă). Personal, vreau să cred că gestul lui Iulian Stanciu conţine mai puţin marketing decât ar crede unii sau am putea fi tentaţi să-i atribuim (asta deşi am citit că mişcarea i-a fost sugerată şefului eMag de compania de comunicare cu care colaborează) şi că asocierea va continua pe termen lung şi foarte lung.

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro