Afacerile reţelei de farmacii Dona se îndreaptă spre 200 milioane de euro
Reţeaua de farmacii Dona, un business antreprenorial românesc dezvoltat de omul de afaceri Eugen Banciu, a avut anul trecut o creştere de 13% faţă de 2014, potrivit informaţiilor transmise de companie.
„În primele şase luni ale anului trecut, cifra de afaceri a lanţului nostru de farmacii (Dona - n. red.) a fost de 460 mil. lei, iar în ultimele şase luni ale aceluiaşi an a atins valoarea de 414 mil. lei, cu circa 10% mai puţin ca în primul semestru, în condiţiile reducerii preţurilor la medicamente de la 1 iulie 2015, conform deciziilor autorităţilor. În 2015, cifra de afaceri a reţelei Dona a fost de 874 de milioane de lei (200 mil. euro), în creştere cu 13% faţă de valoarea din 2014, a spus pentru ZF, într-un interviu acordat prin e-mail, Eugen Banciu, preşedinte şi fondator al grupului Dona.
Antreprenorul spune că reţeaua de farmacii a avut o „creştere remarcabilă în termeni de număr de clienţi, cantităţi şi volume vândute“. Astfel, în pofida păstrării preţului minim la medicamente, Banciu se aşteaptă ca în primul semestru al acestui an businessul de retail cu medicamente al Dona, reţea care cuprinde 270 de farmacii în prezent, să depăşească cifra de afaceri din primul semestru al anului trecut.