Cum s-a transformat un blog într-un business de peste 1 milion de euro

Ziarul Financiar 09.04.2016

Din garderoba unui bărbat nu ar trebui să lipsească un costum negru, unul bleumarin şi unul gri. Dacă ai o şedinţă cu un grup mai mare, este mai bine să fii mai bine îmbrăcat decât restul, iar când ai o întâlnire, este bine să ştii câte ceva despre interlocutorul respectiv pentru a-ţi potrivi ţinuta în funcţie de a acestuia. Acestea sunt câteva din regulile ce stau la „baza bunului simţ vestimentar“, totodată, acestea au alimentat creşterea afacerii Sarto made to measure, ce s-a transformat dintr‑un blog într-un business de peste 1 milion de euro construit „pe măsura“ clienţilor români.

Am văzut cum şi-au schimbat oamenii atitudinea faţă de mine şi am realizat că acesta este un avantaj ce poate fi folosit“, descria Alex Drăgan prima experienţă care i-a arătat importanţa vestimentaţiei, în perioada în care era încă în liceu şi şi-a cumpărat primul sacou. „Am plătit pentru acesta 50 de lei şi am cerut şi un discount, pentru că nu avea un nasture“, îşi aminteşte Drăgan amuzat evenimentul. 
 
Cum s-a transformat un blog într-un business de peste 1 milion de euro