Wizz Air intră pe nişa pachetelor cu zbor şi cazare incluse: românii plătesc 530 de euro pe un city break

Autor: Mirabela Tiron 12.05.2016
Compania aeriană Wizz Air, liderul pieţei locale după numărul de pasageri transportaţi anul trecut, atacă segmentul clienţilor români care merg în vacanţe city break în străinătate, dar şi în sejururi la mare şi pune la dispoziţie peste 30.000 de hoteluri în peste 130 de destinaţii în care zboară printr-o platformă online.
 
„Vrem să targetăm o nouă categorie de clienţi. Contractăm direct de la hotelierii cu care lucrăm un volum mare de camere, pentru care primim discounturi la tarife, de aceea putem oferi preţuri atractive la cazare pe platforma noastră. Am adus platforma online wizztours.com în România pentru că este o piaţă cu clienţi care ştiu să rezerve online şi care vor să descopere destinaţii noi. Aşteptăm o creştere de trei cifre în acest an a cererii pentru aceste pachete“, a spus Janos Barits, managing director al Wizz Tour, în cadrul unei conferinţe, la care a venit cu prezentarea în power point şi cu statistici realizate cu privire la destinaţiile preferate de turiştii români.