Grupul City Grill se apropie de podiumul pieţei de restaurante. Timp de aproape 20 de ani, podiumul a fost exclusiv al McDonald’s, KFC şi Pizza Hut
Grupul City Grill, controlat de antreprenorul Dragoş Petrescu, a terminat anul trecut cu afaceri de 115 mil. lei, în creştere cu 28% faţă de 2014 şi aproape duble faţă de 2012. Compania cuprinde 16 restaurante şi cafenele sub mai multe branduri, precum City Grill, Trattoria Buongiorno sau Caru’ cu Bere (în administrare).
„Anul trecut am deschis restaurantele Pescăruş şi Hanul lui Manuc, care au avut un aport important la cifra de afaceri. Prin deschiderea lor am creat şi câteva sute de locuri de muncă“, spune Dragoş Petrescu.
Acesta este primul business local de restaurante care depăşeşte pragul de 100 mil. lei cifră de afaceri, pe o piaţă dominată la vârf de brandurile internaţionale.
Totuşi, anul trecut City Grill s-a apropiat de podium şi de ocupantul locului al treilea în top - reţeaua americană Pizza Hut, cu afaceri de 157 mil. lei în 2015.
Piaţa de restaurante, cafenele şi baruri din România este dominată la vârf de jucătorii internaţionali, respectiv de McDonald’s, KFC şi Pizza Hut. Cei trei fac regulile pe această piaţă de mai mulţi ani, având împreună afaceri de circa 1 mld. lei.