Un fost executiv de la Honda face 400.000 euro din ochelari de soare
Autori:
Bogdan Alecu
,
Roxana Petrescu
25.07.2016
Florin Niţă, care până în aprilie 2015 a deţinut funcţia de director comercial adjunct în cadrul Honda Trading România, a pus bazele businessului lensa.ro, alături de antreprenorul Daniel Crăciun. Businessul, coordonat de compania Tensa Art Design, în care cei doi deţin 50%, este specializat în vânzarea de ochelari de soare.
Firma a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 1,2 milioane de lei, în creştere de la 279.000 de lei în 2014, iar pentru acest an vizează atingerea unui business de 1,8 mil. lei, în creştere cu 50% faţă de 2015.
„Dorim să ne extindem spre ochelarii de vedere şi avem deja colaborări în acest sens cu producători de lentile. Acum avem peste 300 de modele de letile cosmetice pe stoc (lentile care schimbă culoarea ochilor n.red.) şi suntem primul magazin online autorizat pentru marca Ray-Ban“, a spus Florin Niţă, business administration manager al firmei.