Fashion Days: Piaţa de fashion online va depăşi 200 milioane de euro anul acesta

Autor: Ioana Nita 26.07.2016

Vânzările online de articole de modă - îmbrăcăminte, încălţămin­te şi accesorii, vor înregistra anul acesta o creştere de 25% pe plan local, piaţa de profil ur­mând să de­pă­şească astfel pragul de 200 de mi­lioa­ne de euro, po­trivit repre­zen­tan­ţilor Fashion Days, unul dintre cei mai mari retaileri online de modă din România.

„Anul asta preco­nizăm o creştere de 25% pentru vânzările online de fashion, ceea ce va în­semna că piaţa de profil va ajunge per total la circa 215 mi­lioane de euro“, a declarat pentru ZF Răzvan Predica, advisor în boar­dul Fashion Days şi director finan­ciar în cadrului grupului eMag, care a cum­părat anul trecut retailerul online de modă.

În 2015, piaţa locală de fashion online s-a situat la aproximativ 170 milioane de euro, în creştere cu 20% faţă de 2014, vânzările articolelor de modă re­pre­zentând circa 10% din totalul comerţului electronic. 

„Suntem încă o piaţă care cum­pă­ră pe bază de preţ. Decizia de cum­pă­rare se bazează în pro­por­ţie de 65% pe preţ, conform studiilor“, a punctat Predica.

Grupul  Fashion Days, prezent şi pe pieţele din Bulgaria şi Ungaria, a înregistrat anul trecut vânzări de peste 130 milioane lei în România, cu 25% mai mult comparativ cu 2014.