Producătorul Alexandrion a avut afaceri cu 17% mai mari în S1 2016
„Evoluţia pozitivă a fost determinată de păstrarea unei linii de continuitate în definirea tuturor strategiilor ce au fost implementate atât pe piaţa românească, cât şi pe cea externă”, a declarat Nawaf Salameh, preşedintele companiei care deţine o fabrică de băuturi spirtoase lângă Ploieşti.
Nawaf Salameh, care este şi fondator al producătorului de băuturi spirtoase, afirmă că întreg portofoliul companiei a avut o evoluţie pozitivă în primul semestru. Compania activează pe mai multe segmente de piaţă precum vinars (cu brandul Brâncoveanu), pe cel de brandy (Alexandrion), de coniac (Camus), vodcă (Alexander, Beluga etc.), whisky (Grant’s, Glenfiddich etc.), de gin (Alexander, Bellman’s), de lichior (Saber), dar şi pe cele de tequilla, şampanie, vermut sau rom.
Dacă evoluţia pozitivă a rulajelor companiei ar continua întreg anul, Alexandrion Grup România ar putea încheia al patrulea an consecutiv de creştere a cifrei de afaceri nete, conform analizei ZF pe baza datelor de pe mfinante.ro.