Îmbuteliatorul Coca-Cola: Creşterea economică a României a contribuit decisiv la un reviriment al comerţului tradiţional
Mediul economic relativ stabil şi scăderea TVA care au condus la creşterea consumului şi a încrederii consumatorilor s-au văzut şi în activitatea Coca-Cola HBC România, liderul pieţei de băuturi răcoritoare. Compania a apăsat pedala de acceleraţie şi a investit în noi produse şi în campanii de promovare.
Compania a lansat anul trecut Coca-Cola Lime, băutură creată şi disponibilă în România, şi a avut promoţii atât vara cât şi iarna. Creşterea economică de anul trecut (4,4% în primele nouă luni) s-a văzut şi în evoluţia comerţului, inclusiv a micilor magazine, care au fost lovite după criză de expansiunea puternică a marilor magazine.
„Am remarcat, atât în 2015, cât şi în 2016, un reviriment al comerţului tradiţional, un segment foarte important pentru comerţ în general, iar la această evoluţie creşterea economică a României a contribuit decisiv. Desigur, comerţul modern a continuat să se extindă, supermarketurile fiind motorul de creştere, în special datorită deschiderii de noi magazine. Şi pentru noi, Coca-Cola HBC, comerţul tradiţional a fost şi va rămâne o zonă importantă, întrucât ambele tipuri de comerţ joacă un rol important în economie“, mai spun reprezentanţii companiei.