Valvis a făcut cu îmbuteliatorul Aqua Carpatica un profit de 10 mil. euro în 2016
Compania Carpathian Springs, care îmbuteliază apa minerală naturală sub brandul Aqua Carpatica, a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 154,8 mil. lei (circa 34 mil. euro), în creştere cu 55% faţă de anul precedent, arată datele publice de pe site-ul Ministerului de Finanţe.
De asemenea, producătorul a realizat un profit net de 41,5 mil. lei (9,3 mil. euro), de şapte ori mai mari faţă de nivelul anului precedent. Astfel, marja profitului net s-a ridicat la 27%, una dintre cele mai mari din sectorul bunurilor de larg consum.
Carpathian Springs reflectă exclusiv producţia brandului Aqua Carpatica. Carpathian Springs vinde apoi către Valvis Holding Distribution. Aceasta din urmă este cea care vinde către retaileri, parteneri de export sau jucători HoReCa, conform informaţiilor furnizate anterior de către Jean Valvis, antreprenorul care a pus bazele Aqua Carpatica şi care l-a dus chiar şi în SUA, Marea Britanie şi Japonia. Jean Valvis este omul care a creat şi apa minerală Dorna, vândută în 2002 către gigantul Coca-Cola HBC.
El spunea că în 2015 brandul Aqua Carpatica a avut vânzări de 40 de milioane de euro.