Afacerile Bunge România bat pasul pe loc de patru ani. Producătorul de ulei şi-a adâncit anul trecut pierderile la 80 mil. lei, faţă de 58 mil. lei în 2015
Autor:
Cristina Roşca
11.07.2017
Compania Bunge România, prin care gigantul american cu acelaşi nume îşi operează activităţile de producţie de ulei, a terminat anul trecut cu afaceri de 1,3 mld. lei, în stagnare comparativ cu 2015.
De altfel, de circa patru ani nivelul businessului este relativ constant pe o piaţă unde cei mai mari jucători au la rândul lor variaţii mici de business.
Bunge, cu branduri precum Floriol şi Unisol, este liderul pieţei uleiurilor vegetale după cifra de afaceri. Următorii jucători sunt Expur (cu brandul Untdelemn de la Bunica), Prutul, Ardealul sau Argus. Totuşi, Bunge şi Expur controlează aproape o treime din totalul pieţei de ulei. Alţi jucători redutabili sunt mărcile private ale retailerilor, care apar tot mai des în statisticile privind cel mai bine vândute branduri de profil.