Un producător român de suplimente alimentare şi-a dublat cifra de afaceri într-un an, la 10 mil. lei

Autor: Georgiana Mihalache 29.08.2017
„De doi-trei ani am început să deschidem unităţi proprii.“
 
Compania Adams Vision din Târgu-Mureş, un busi­ness local înfiinţat în urmă cu mai bine de un de­ceniu, care comercializează produsele proprii în 16 magazine din ţară, dar se ocupă şi de ambalarea pro­duselor altor jucători, a ra­portat anul trecut afaceri duble faţă de 2015, de pâ­nă la 10 mil. lei. Pentru anul acesta acţionarul esti­mea­ză în continuare o creştere de 50% a businessului.
 
„Creşterea se datorează pe de o parte creşterii nu­mărului de magazine proprii cu şase unităţi (zece magazine deschise până în decembrie 2016), dar şi unei creşteri a distribuţiei proprii. În 2017 preco­ni­zăm că vom atinge 20 de magazine des­chise până la sfârşitul anului, dar încercăm să ne orientăm şi spre reţele mai mici sau chiar unităţi indi­vi­dua­le pen­tru a le achiziţiona“, a spus pen­tru ZF Zsolt Bene­dek, acţionarul companiei.