Mâncarea raw câştigă teren: Restaurantele Rawyal vor să se extindă în franciză
Autor:
Alina-Elena Vasiliu
11.10.2017
Lanţul de restaurante cu mâncare raw Rawyal a avut anul trecut afaceri de aproape 156.000 de euro cu cele trei unităţi pe care le are în Bucureşti, iar pentru 2017 estimează un business de 170.000 de euro, în creştere cu 10% faţă de 2016. Compania care operează brandul Rawyal este Press Centralis Solutions, iar acum se află în căutare de parteneri pentru a-şi extinde reţeaua de restaurante cu noi unităţi în franciză.
Investiţia într-un astfel de restaurant este de 8.000 de euro. Despre taxa de franciză şi redevenţa lunară, reprezentanţii companiei spun că se stabilesc la momentul potrivit. Contribuţia lunară la bugetul de marketing este de 1.000 de euro, iar durata contractului de franciză se stabileşte de comun acord cu partenerul, dar nu trebuie să fie mai mică de un an.