Aquaparkul de 20 mil. euro din Oradea a făcut profit de 1 mil. euro

Autor: Laurentiu Cotu 20.02.2018

Complexul Wellness Termal Nym­phaea, o investiţie de peste 20 mil. euro rea­lizată de primăria Oradea şi admi­nis­tra­tă de Administraţia Do­me­niului Pu­blic, a ajuns într-un an de func­ţionare la încăsări totale de 3 mil. euro şi un profit de aproximativ 1 mil. euro. În această pe­rioadă, aquaparkul oră­dean a fost vizitat de aproxi­ma­tiv 300.000 de per­soane. Comple­xul Wel­lness Termal Nymphaea a fost des­chis pe data de 10 sep­tembrie 2016.

„Într-un an de func­ţio­nare a aqua­par­kului am constatat că încasările totale s-au ridicat la 3 mi­lioa­ne de euro, numărul vizitato­rilor a fost de aproximativ 300.000 de per­soane, iar profitul  în jur de 1 milion de euro. Ca urmare a realizării acestei in­vestiţii şi a punerii ei în funcţiune, pu­tem spune că 3 milioane de euro, care plecau în alte părţi, nu neapărat peste ho­tare, dar poate la alte unităţi de agrement din afara judeţului Bihor, au rămas în Oradea“, a declarat Liviu Andrica, directorul Administraţiei Domeniului Public (ADP) Oradea.