Producătorul Borsec a ajuns la afaceri de 725 mil. lei. „Cel mai bun vânzător de băuturi este soarele“
Autor:
Mădălina Dediu Panaete
29.05.2018
Romaqua Group, liderul pieţei de apă minerală naturală şi unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa berii şi a băuturilor răcoritoare, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 725 de milioane de lei (circa 159 mil. euro), în creştere cu 5% faţă de anul precedent. Acesta este cel mai înalt nivel al businessului înregistrat de companie în istoria sa. Pe de altă parte, profitul net al companiei s-a situat la 71 milioane de lei, în scădere cu circa 5% faţă de rezultatul înregistrat în anul anterior. Anul trecut a fost unul bun pentru majoritatea companiilor de pe piaţa băuturilor, creşterile de vânzări fiind susţinute de majorarea puterii de cumpărare şi a veniturilor românilor, spun jucătorii din piaţă. În plus, vremea a ţinut în mare parte a anului cu producătorii de apă, sucuri sau bere, sectorul băuturilor fiind puternic influenţat de nivelul temperaturilor. „Cel mai bun vânzător de ape minerale, băuturi răcoritoare şi bere este soarele“, a subliniat Mihaela Drăghici, director de relaţii publice în cadrul companiei. Piaţa apelor îmbuteliate s-a ridicat anul trecut la o valoare de 2,24 mld. lei (circa 490 mil. euro), în creştere cu 6,7% faţă de anul anterior, arată datele companiei de cercetare de piaţă Vektor Marktforschung.