Noul CEO al UPC România: Păstrăm ritmul de expansiune, avem obiective de creştere
Autor:
Adrian Seceleanu
28.06.2018
Compania de cablu UPC, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de televiziune, internet şi telefonie de pe piaţa locală, cu afaceri totale de 722 mil. lei (158 mil. euro) în 2017, îşi va urma şi în continuare strategia de expansiune a reţelei fixe în noi teritorii şi de a investi în lansarea de servicii noi pentru a-şi majora baza de clienţi, în condiţiile în care tranzacţia prin care subsidiara grupului britanic va prelua operatorul se va finaliza abia anul viitor, când va primi undă verde de la Comisia Europeană.
„Singurul lucru care s-a schimbat este că există o finalitate în momentul în care Comisia Europeană va da acceptul pentru închiderea tranzacţiei, care va fi un moment de cotitură pentru UPC cu siguranţă, aşa cum va fi şi pentru Vodafone. În afara acestui moment predictibil, din punctul nostru de vedere nu s-a schimbat nimic“, a declarat într-un interviu pentru ZF Mihnea Rădulescu.
Compania îşi va continua investiţiile în extinderea reţei şi în lansarea de noi servicii cu obiectivul de a continua creşterea numărului de clienţi, a spus Rădulescu.
„Ne continuăm strategia, noi suntem în continuare o companie de sine stătătoare, parte din Liberty Global, avem o strategie, continuăm să investim în România, în extinderea infrastructurii, în inovaţie“. Piaţa din România este de altfel atât de dură încât nicio companie nu îşi poate permite să nu facă nimic câteva luni, a adăugat el.
„Continuăm să facem aceste lucruri, timpul nu stă în loc pentru noi, din perspectiva mea ar fi o sinucidere ca în România să te opreşti şi să nu mai faci nimic în acest mediu dur. Dar indiferent de situaţie avem o strategie, avem obiective de creştere în continuare în România.“ Tranzacţia Vodafone - Liberty Global a fost anunţată pe 9 mai, după luni de speculaţii.