City Grill a investit 30.000 euro în dotarea restaurantelor cu tablete pentru comezi direct de la masă. „Clientul primeşte la masă tableta deja legată de sistem; navighează prin meniu, îşi compune meniul şi are posibilitatea să plaseze singur comanda, fără ajutorul ospătarului.“
Grupul City Grill a investit 30.000 euro în dotarea a trei restaurante cu tablete de pe care se pot face comenzile direct de la masă de către clienţi, investiţia făcând parte din strategia sa de digitalizare pe termen lung.
Sistemul de comenzi prin intermediul tabletelor a fost implementat în cadrul celor trei restaurante City Grill - Primăverii, Covaci, Băneasa Shopping City. Pe lângă brandul City Grill, grupul operează încă alte 16 restaurante sub mai multe branduri: Caru’ cu Bere, Hanul lui Manuc, Pescăruş, Hanul Berarilor, Trattoria Buongiorno şi City Café.
„Investiţia totală în această fază a proiectului a fost de 30.000 euro. Faptul că am construit pe o structură existentă, pregătită să suporte integrarea în mediul digital, a contat foarte mult atât din perspectiva resurselor financiare implicate, cât şi în ceea ce priveşte durata de implementare“, a declarat pentru ZF Daniel Mischie, CEO-ul City Grill. Grupul a pornit proiectul cu un stoc iniţial de 35 tablete pentru fiecare dintre cele trei restaurante City Grill.