Un informatician care şi-a pus numele pe o agenţie de turism speră să încaseze peste 1,2 milioane lei din vacanţele vândute
Autor:
Alexandra Cepăreanu
31.08.2018
În fiecare lună între 3.000 şi 4.000 de oameni „Călătoresc cu Dragoş“.
Agenţia de turism Călătoreşte cu Dragoş, un business înfiinţat în 2007, dar care din 2016 şi-a schimbat idenitatea şi numele, ar putea trece în acest an pragul de vânzări de 1 mil. lei, dacă bugetul construit pe o creştere de 35% în 2018 se va realiza. În 2017, compania de turism a înregistrat afaceri de 870.000 de lei, iar după primele şase luni avansul vânzărilor a fost de 57% faţă de aceeaşi perioadă din 2017, potrivit lui Dragoş Mihai Versanu, proprietar şi fondator al agenţiei Călătoreşte cu Dragoş.
„Această creştere a avut loc deoarece toată lumea a făcut rezervări în avans. Începutul acesta de an a fost fenomenal pentru industrie. Dar având în vedere că momentan avem cereri, dar nu mai avem oferte, aceste cifre care arată creşteri mari cu siguranţă nu vor rămâne la acest nivel“, a explicat Dragoş Mihai Versanu.