Un informatician care şi-a pus numele pe o agenţie de turism speră să încaseze peste 1,2 milioane lei din vacanţele vândute

Autor: Alexandra Cepăreanu 31.08.2018

În fiecare lună între 3.000 şi 4.000 de oameni „Călătoresc cu Dragoş“.



Agenţia de turism Călătoreşte cu Dragoş, un business înfiinţat în 2007, dar care din 2016 şi-a schimbat idenitatea şi numele, ar putea trece în acest an pragul de vânzări de 1 mil. lei, dacă bugetul construit pe o creştere de 35% în 2018 se va realiza. În 2017, compania de turism a înregistrat afa­ceri de 870.000 de lei, iar după primele şase luni avansul vânzărilor a fost de 57% faţă de ace­eaşi perioadă din 2017, potrivit lui Dragoş Mihai Versanu, proprietar şi fon­dator al agenţiei Călătoreşte cu Dragoş.

„Această creştere a avut loc deoarece toată lumea a făcut rezervări în avans. Începutul acesta de an a fost fenomenal pen­tru industrie. Dar având în vedere că mo­mentan avem cereri, dar nu mai avem oferte, aceste cifre care arată creşteri mari cu sigu­ranţă nu vor rămâne la acest nivel“, a ex­plicat Dragoş Mihai Versanu.