Un salariu pe zi în România. Cât câştigă un customer support representative într-un centru de servicii
Angajatorii din centrele de servicii au sisteme de training bine puse la punct, astfel că pot angaja uşor oameni fără experienţă profesională anterioară.
Un angajat care lucrează în departamentul de suport pentru clienţi dintr-un centru de servicii de tip business process outsourcing câştigă între 1.500 de lei net pe lună şi poate ajunge la un venit lunar de peste 6.500 de lei net pe lună, arată datele furnizate de platforma Undelucram.ro, un instrument online pentru căutarea şi compararea salariilor din România.
„Ştim deja că există o criză a forţei de muncă în zona customer support. Dacă în alte industrii un diferenţiator puternic stă în anii de experienţă, în zona de customer support limbile străine rare sunt un plus pentru oricine îşi caută un loc de muncă. Din ce am văzut din descrierile joburilor care se postează pe Undelucram.ro, din ce în ce mai multe în acest domeniu companiile au deja procese şi sisteme de training foarte eficiente, deci experienţa poate fi compensată sub o formă sau alta. Ca remuneraţii, în BPO un angajat din departamentul de customer support poate câştiga până la 6.500 de lei în funcţie de limba străină pe care o stăpâneşte“, a explicat Costin Tudor, fondatorul platformei Undelucram.ro.