După duelul dintre Pepsi şi Coca-Cola, Călin Clej se luptă de partea Huawei cu Samsung şi Apple pe o piaţă care a crescut cu 40% în S1/2018

Autor: Dana Ciriperu 20.09.2018

Călin Clej, 45 de ani, unul dintre cei mai experimentaţi oameni de marketing din businessul local, managerul care s-a aflat în spatele evoluţiei mărcilor Pepsi în România, este noul director de marketing al Huawei, brandul din telecom care şi-a dublat vânzările în primul semestru din 2018.

„Consider că am ajuns într-o poziţie matură în cariera mea în care anii de experienţă pe piaţa locală, dar şi regională, îmi oferă resursele necesare pentru a aduce personal valoare adăugată într-o industrie inovativă şi a folosi ca inspiraţie o viziune de creştere revoluţionară precum cea a Huawei”, a declarat Călin Clej, director de marketing al Huawei Consumer Business Group România. Deşi părăseşte piaţa bunurilor de larg consum şi intră în zona de tehnologie, Călin Clej va păstra şi în noua misiune provocarea de a creşte un brand pe o piaţă extrem de competitivă. Huawei este locul doi pe piaţa de smartphone-uri după numărul de unităţi vândute, cu o cotă de aproape 20% în primul semestru din acest an, iar lider este Samsung, cu o cotă de 50% ca venituri şi ca număr de unităţi livrate.