Brandurile româneşti au potenţial să intre şi pe pieţe din străinătate
Businessurile româneşti se pot dezvolta şi pe alte pieţe, iar creşterea brandului unei afaceri este influenţată de angajaţi, a susţinut Magda Bei, fondatoarea Graphtec Design, o companie specializată în producţia de mobilier. Ea a fost prezentă săptămâna trecută la Constanţa, în cadrul conferinţei ZF Branduri româneşti, care a reunit cei mai mari antreprenori români din zona Dobrogei.
„Acum putem să ne permitem să avem afaceri din Constanţa către întreaga lume. Marketingul, brandingul, activitatea şi comportamentul nostru în business pot fi direcţionate astfel încât să nu mai ţinem cont de graniţe. Să dizolvăm graniţele“, a spus Magda Bei.
Magda Bei spune că antreprenorii pot învăţa şi de la companiile multinaţionale prezente pe piaţă cum să lucreze la standarde europene pentru a face ulterior pasul spre pieţele externe.
„Ne-am dorit internaţionalizarea după 20 de ani pe piaţă. Obiectivul meu este să le demonstrez românilor că pot câştiga salarii ca în străinătate în Constanţa. Din Constanţa către restul lumii. Vom fi câţiva pionieri în piaţă care vom demonstra că se poate“, a spus Magda Bei. Graphtec Design a încheiat anul 2017 cu 13,8 milioane de lei, în creştere cu 10% faţă de anul anterior.