Grupul FlorideLux mizează pe afaceri de 1,2 mil. euro anul acesta, din care 80% vin din vânzările online. „Companiile şi-au redus bugetele pentru achiziţii de flori şi cadouri.”
Autor:
Ioana Nita
05.10.2018
Grupul FlorideLux, care cuprinde magazinele online floridelux.ro, coroane.ro, brazidecraciun.ro, xclusive.ro, cosuridelux.ro, deluxeflowershop.com şi patru florării cu acelaşi nume, a înregistrat în primele nouă luni ale acestui an venituri de 700.000 euro, în creştere cu 10% faţă de aceeaşi perioadă din 2017, iar la finalul anului estimează că va ajunge la 1,2 milioane euro.
„2018 a fost un an în care am înregistrat fluctuaţii mari de la o lună la alta, fiind influenţate de minivacanţele care s-au creat în urma zilelor libere legale. Avem totuşi un avans de 10% faţă de anul anterior, de până la aproximativ 700.000 euro”, a declarat pentru ZF Marius Dosinescu, CEO şi fondator al grupului FlorideLux.