Orange România şi-a majorat veniturile cu 3,5% în T3, la 287 mil. euro
„Apetenţa pentru digital este incontestabilă deja de mulţi ani, iar digital înseamnă, în primul rând, simplitate. (…) Încrederea clienţilor noştri se reflectă şi în performanţele din acest trimestru, în creşterea constantă a vânzărilor ofertei fix-mobil Love, cât şi în adoptarea celorlalte soluţii din ecosistemul Orange care susţin un stil de viaţă dinamic, adaptat nevoilor fiecărui client“, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.
În ceea ce priveşte numărul total de clienţi ai Orange România, acesta s-a situat la 10,9 milioane la finalul lunii septembrie, fiind cu 1,8% mai mare faţă de 30 septembrie 2017. Dintre aceştia, 3,84 milioane de clienţi foloseau serviciile Orange 4G, în creştere cu 34% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2017.
Operatorul telecom francez a continuat să investească în dezvoltarea reţelei locale, astfel că la finalul lunii septembrie, reţeaua Orange 4G acoperea 95,9% din populaţia ţării. Totodată, compania telecom a continuat şi dezvoltarea reţelei 4G+, astfel încât clienţii din 161 de oraşe puteau experimenta viteze 4G+ de până la 500 Mbps.