Viktor Boczan, Provident România: Businessul nostru a fost greu în ultimii doi ani. Aveam 360.000 de clienţi, iar acum avem circa 200.000
Reglementările aplicate în ultimii ani în piaţa creditelor de consum au limitat operaţiunile instituţiilor financiare nebancare (IFN), iar pentru Provident Financial România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală, a însemnat aproape o înjumătăţire a businessului, a explicat Viktor Boczan, preşedintele directoratului Provident Financial România, în cadrul transmisiunii ZF Live de la conferinţa Asociaţiei Societăţilor Financiare (ALB România).
„Numărul de clienţi a scăzut în România din cauza reglementărilor şi nu mă înţelegeţi greşit, împărtăşim îngrijorările autorităţilor legate de protecţia consumatorilor. Businessul nostru a fost greu în ultimii doi ani. (...) Acum doi ani aveam 360.000 de clienţi, iar acum avem circa 200.000. Am pierdut jumătate din clienţi. Aveam chiar şi clienţi foarte buni, care au achitat chiar şi câte 6-7 credite de la noi şi apoi a trebuit să îi refuzăm pe fondul reglementărilor“, spune Viktor Boczan.