Antreprenori locali. FAN Courier are în plan dezvoltarea unui hub propriu în Cluj-Napoca, o investiţie de 5 mil. euro. „Este un punct de tranzit, conectat cu Iaşi, Baia Mare, Maramureş şi Oradea.“

Autor: Mirabela Tiron 14.01.2019

FAN Courier, cel mai mare jucător de pe piaţa de curierat, a finalizat anul 2018 cu afaceri mai mari cu 14% faţă de 2017, iar pentru acest an vede un avans al afacerilor tot cu două cifre, pe fondul investiţiilor în dezvoltare, potrivit oficialilor companiei.

„Vom continua investiţiile în dezvoltarea busi­nes­su­lui. Vrem să dezvoltăm un hub propriu la Cluj-Napoca, al treilea punct important după Bucureşti şi Braşov. Acum avem închiriat un spaţiu la Cluj, dar am cumpărat un teren de 6 hectare pe care vrem să construim propriul hub. Aşteptăm aprobarea PUZ-ului. Estimăm investiţia în acest hub la 5 milioane de euro“, a spus pentru ZF Adrian Mihai, unul dintre acţionarii şi fondatorii companiei. El precizează că oraşul Cluj-Napoca este conectat cu Iaşi, Baia Mare, Oradea sau Maramureş, acesta reprezentând un punct important de tranzit.

În ultima parte a anului trecut, FAN Courier a finalizat construcţia unui hub la Ştefăneşti, cu o hală de sortare cu o capacitate de 39.000 de colete pe oră, faţă de 9.000 de colete pe oră, cât avea actuala bandă de sortare.