Cum a ajuns ceramica Victoria Finală, realizată de o antreprenoare din Chişinău, în cele mai bune restaurante din România

Autor: Roxana Petrescu 29.01.2019

Victoria Cojocariu a lăsat Chişinăul pentru Bucu­reşti, mai precis pentru Liceul de Arte Plastice Nicolae Tonitza. Mai departe, au urmat Universitatea Naţională de Arte, un master în pictură şi un teren la Gurbăneşti (Călăraşi), unde în 2012, alături de soţul ei Florin, a lansat CAP Gurbăneşti, o afacere cu roşii ca odinioară. Apoi, Victoria Cojocariu a început să producă în timpul liber ghivece pentru propria colecţie de flori. De aici până la Victoria Finală, un brand de ceramică, nu a mai fost decât un pas, scrie revista După Afaceri Premium, suplimentul de lifestyle al Ziarului Financiar.

„Victoria Finală este brandul de ceramică al firmei Grădinile Victoriei, fondată în 2014 de mine, Grădinile Victoriei fiind pe atunci o firmă a cărei activitate era înmulţirea plantelor de grădină cu specializarea în soiuri rare de trandafiri“, spune Victoria Cojocariu.