ZF HR Trends 2019. Carmen Dumitrache, Telekom: Ne uităm la rezultatele angajaţilor, nu la numărul de ore petrecute la birou. „Cred că cel mai important este felul în care angajatul care lucrează de acasă percepe legătura cu compania.“

Autor: Adelina Mihai 02.04.2019

Un procent de 6% din totalul celor 6.000 de angajaţi ai Telekom Ro­mânia, adică 360 de angajaţi ai com­paniei, lucrează de acasă câte două zile pe săptămână, acesta fiind unul dintre pro­gramele de flexibilizare im­ple­mentate de operatorul de tele­comu­nicaţii pentru a creşte productivitatea şi gradul de motivare ale angajaţilor.

„Un program pe care l-am imple­mentat a fost cel care se referă la lucrul de acasă şi am adoptat această politică mult mai târziu decât alte companii. Există foarte multe aspecte legale pentru implementarea acestui pro­gram, de la actele adiţio­nale până la asigu­rarea normelor de sănătate şi secu­ritate în muncă. Avem apro­ximativ 6% dintre anga­jaţi care au accesat acest program, dar nu ştiu încă dacă e mult sau puţin. Pentru angajaţi, este o expe­rienţă de lucru pe care şi-au dorit-o şi de care beneficiază“, a spus Carmen Dumi­trache, directorul exe­cutiv de resurse umane în cadrul Tele­kom România. Ea a fost unul dintre speakerii con­ferinţei ZF HR Trends 2019, organizată în luna martie în Bucureşti.