Revenire după restructurare GoodMills, producătorul făinii Raftul Bunicii, a ajuns la afaceri de 243 mil. lei, plus 16%
GoodMills România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de morărit, şi-a majorat în 2018 cifra de afaceri cu 16%, ajungând la 243 de milioane de lei (53 mil. euro), arată datele de la Ministerul de Finanţe.
Evoluţia pozitivă a businessului vine după ce în 2017 compania a raportat afaceri cu 30% mai mici faţă de anul anterior. În 2017, producătorul a finalizat practic restructurarea businessului şi vânzarea mai multor divizii către mai mulţi jucători de pe plan local.
GoodMills a decis să se concentreze doar pe businessul cu morărit şi a vândut în urmă cu mai bine de un an operaţiunile din domeniul panificaţiei şi din retail (magazinele Belforno şi Casa Brutarilor) din România. Însă, aceste active au fost vândute separat. Astfel, grupul suedez Lantmännen a cumpărat businessul cu chifle (contracte cu clienţi, contracte cu furnizori, linie de producţie etc.) şi tot spaţiul de producţie şi depozitare destinat panificaţiei al GoodMills, dar nu a achiziţionat şi echipamentele care realizau pâine, paste, produse de patiserie etc. Pe de altă parte, reţeaua de magazine şi secţia de specialităţi de pâine au fost vândute companiei Bake Expert, deţinută de Dragoş Şerb.