Un salariu pe zi în România. Cât câştigă un sales back-office assistant: între 3.000 şi 4.500 de lei net
♦ Cei care vor să ocupe funcţia de sales back-office assistant în domeniul serviciilor din România trebuie să vorbească limba engleză şi să ştie să folosească programele din suita Microsoft Office.
Salariul unui angajat care lucrează pe poziţia de sales back-office assistant, un rol de suport care există în majoritatea companiilor de servicii din România, porneşte de la 3.000 de lei net pe lună, potrivit datelor furnizate de compania de recrutare şi închiriere de forţă de muncă în regim temporar Humangest România.
„Candidatul potrivit pentru această funcţie trebuie să deţină abilităţi interpersonale dezvoltate, să ofere suport operaţional agenţilor de vânzări şi să răspundă prompt solicitărilor clienţilor, să vorbească limba engleză şi să aibă cunoştinte avansate de Microsoft Office“, a explicat Oana Tufăroiu, sales & operations director în cadrul Humangest Group. Cei care ocupă rolul de asistent administrativ în vânzări au, printre altele, responsabilităţi care pot include realizarea de rapoarte de vânzări şi cheltuieli, actualizarea bazelor de date şi identificarea unor potenţiali noi clienţi.