Încă un pas către preluarea controlului. Grupul croat Orbico a ajuns la 25% din distribuitorul Interbrands

Autor: Mădălina Dediu Panaete 03.07.2019

♦ Interbrands Marketing & Distribution ar trebui să fie preluată în etape de Orbico de la grupul Holson Holdings şi Rand Sherif ♦ Intrarea Orbico în afacerea Interbrands s-a făcut iniţial cu un pachet de 10%.



Orbico, grup croat din sectorul de distribuţie controlat de Branko Roglic, a ajuns să deţină aproape 25% din părţile sociale ale distribuitorului Interbrands Marketing & Dis­tri­bu­tion, companie cu afaceri de 935 de milioane de lei  (200 mil. euro) în 2018, conform celor mai recente date publice. Astfel, vânzătorii Holson Holdings , un grup în spatele căruia se află familia libaneză Sarkis şi Rand Sherif, care ocupă funcţia de CEO, mai au 75%, respectiv 0,0001% din companie.

Interbrands Marketing & Distribution şi-a început activitatea în 1993, atunci când a făcut un parteneriat cu Procter & Gamble (P&G), unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa bunurilor de larg consum. Ulterior, compania s-a dezvoltat, având în prezent parteneri precum British American Tobacco (BAT), Henkel, Nestlé, 3M sau Philip Morris, con­form ultimelor date.