Mărcile private şi exclusive contribuie cu 22,5% la totalul businessului Mega Image
Mărcile private şi exclusive contribuie cu 22,5% la totalul businessului Mega Image care a fost de 5,7 mld. lei în 2018. Astfel, produse ce poartă mărci precum Gusturi Româneşti, Ethos, Delhaize, Care, Mega Apetit sau 365 contribuie cu aproape 1,3 mld. lei la totalul cifrei de afaceri din România a companiei.
„Din totalul vânzărilor de mărci private, Gusturi Româneşti reprezintă circa 30%, iar ponderea nu poate creşte prea mult pentru că nu poţi intra cu această marcă pe segmentul non-food. Spre exemplu, 365 este un brand puternic, cu o contribuţie mai mare în totalul businessului. Este avantajat de numărul mare de produse şi de faptul că este poziţionat pe segmentul entry level ca preţ“, spunea recent Adrian Nicolaescu, vicepreşedinte brand marketing, communication & sustenability în cadrul Mega Image.
Marca privată Gusturi Româneşti a fost lansată pe piaţă în 2009 şi are astăzi circa 400 de produse în portofoliu în contextul în care un magazin Mega Image ajunge la 13.000 de articole (SKU-uri). Sub umbrela mărcii proprii Gusturi Româneşti, Mega Image are, pe lângă dulciuri sau produse lactate, şi legume şi fructe pe care şi le procură de la furnizori locali.