Producătorii de acoperişuri: Gusturile clienţilor sunt mai sofisticate. Avem creşteri la produsele premium. Domeniul este estimat de jucătorii din industrie la circa 200 mil. euro (920 mil. lei), în acest sector intrând atât învelitorile metalice, cât şi ţiglele ceramice sau din beton
Autor:
Alina-Elena Vasiliu
03.10.2019
Companiile de construcţii şi investitorii privaţi sunt tot mai interesaţi de gamele premium ale producătorilor de acoperişuri, este constatarea mai multor companii cu activitate în acest sector al materialelor pentru construcţii, cu o valoare totală de aproximativ 200 de milioane de euro.
„Ţiglele metalice sunt cele mai căutate ca soluţie pentru acoperiş, urmate, la mare distanţă, de cele ceramice şi apoi cele de beton. Gusturile clienţilor se dezvoltă şi sunt tot mai sofisticate. Aceştia studiază mai mult şi se consultă cu specialiştii înainte de a alege varianta dorită pentru acoperiş. La nivelul stilului, în zona urbană mai ales, se caută variante moderne - ţiglă mată, în culori din zona naturii“, spune Jaroslaw Turczynski, CEO al producătorului polonez de acoperişuri Blachotrapez, filiala din România.