După 4 ani de parteneriat, Mediafax Group şi Thinkdigital anunţă încetarea colaborării, începând cu 1 ianuarie 2020

Ziarul Financiar 31.10.2019

Mediafax Group şi Thinkdigital au anunţat astăzi într-un comunicat comun că, începând cu 1 ianuarie 2020, spaţiile publicitare ale grupului vor fi vândute direct de către compania media.

Începând cu anul 2015, cele două companii au colaborat strâns pentru monetizarea exclusiva a spaţiilor publicitare online ale Mediafax - atât în relaţia cu agenţiile de media şi cu clienţii direcţi, precum şi pentru cât mai buna eficientizare a proceselor si negocierilor de tip programatic advertising (direct si automatizat).

Le mulţumesc colegilor de la Thinkdigital pentru buna colaborare din ultimii 4 ani. E o despărţire amicală, care ţine de o decizie strategică pentru noi, motiv pentru care am decis să anunţăm piaţa din vreme, cu mai bine de 2 luni avans. Mediafax îşi va vinde începând cu anul viitor toate proiectele media online, print, tv, radio, evenimente şi agenţie în mod direct”, a spus Adrian Sârbu, fondator si administrator al grupului media.

Îi mulţumesc lui Adrian Sârbu şi echipei sale pentru încrederea pe care ne-a acordat-o. Chiar dacă misiunea noastră ca regie de vânzări s-a încheiat, vom continua să avem în Mediafax un partener de business foarte valoros pentru noi”, a spus Dragoş Stanca, acţionar majoritar Thinkdigital, parte a reţelei regionale TDG.

Toate proiectele în curs precum şi cele care vor urma până la finalul anului vor fi onorate de Thinkdigital, care va oferi asistenţă Mediafax Group şi după 1 ianuarie 2020, punctual, pentru o cât mai uşoară tranziţie a tuturor comenzilor publicitare, au mai precizat reprezentanţii celor două companii.