Agenţia de turism Dertour a avut vânzări de 1,1 milioane de euro la Târgul de Turism „Acest rezultat este cu 15% mai bun decat în ediţia de toamnă 2018”

Autor: Mădălina Dediu Panaete 18.11.2019

Cosmin Marinof, CEO Travel Brands, operator al brandului german Dertour în România, spune că la Târgul de Turism care s-a desfăşurat weekendul acesta la Romexpo a avut vânzări de 1,1 milioane de euro.

„Pentru noi, acest rezultat care este cu 15% mai bun decat în ediţia de toamnă 2018, ne arată că procesul de rebranding început în luna octombrie este pe calea cea bună. Cele mai cerute destinaţii de la târg au fost în arii destul de variate, putem spune că traversează întreaga lume. Astfel, pe primul loc s-a situat Turcia, cu pachete pornind de la 438 euro, urmată de o destinaţie exotică - Thailanda, de la 599 euro şi apoi Egipt, cu oferte de vacanţe de la 399 euro”, a spus el.