Ferenc Szecskó, un manager care lucrează de nouă ani pentru FrieslandCampina, a preluat conducerea producătorului Napolact
Ferenc Szecskó, un executiv cu o experienţă de nouă ani în cadrul producătorului de lactate FrieslandCampina, a preluat funcţia de managing director pentru filiala din România, care are ca brand principal Napolact.
El l-a înlocuit pe Cornel Cărămizaru, care a fost promovat director general al filialelor FrieslandCampina din Spania şi Portugalia în această toamnă. Ferenc Szecsk lucrează de peste 25 de ani în retail, lucrând pentru companii precum L’Oréal, Beiersdorf, Colgate-Palmolive.
„Îmi încep călătoria la FrieslandCampina România după un an record şi sunt mândru că fac parte dintr-o echipă atât de puternică. Pe măsură ce mă uit la rezultatele companiei de-a lungul anilor şi văd performanţele celui mai faimos brand al ei, Napolact, mă simt onorat de această numire şi de încrederea pe care FrieslandCampina o are în experienţa mea“, a declarat Ferenc Szecskó, managing director FrieslandCampina România, companie cu afaceri de la 416,8 milioane de lei (90 mil. euro) în 2018.