Ferenc Szecskó, noul şef al Napolact: Terminăm anul 2019 cu afaceri de peste 90 de milioane de euro

Autor: Mădălina Dediu Panaete 26.11.2019
Ferenc Szecskó, managerul care a preluat la începutul acestei luni con­du­cerea producătorului FrieslandCam­pi­na România, spune că planul com­paniei pentru anul viito­rul este să păstreze tren­dul ascendent al busi­nes­sului, bazându-se in­clusiv pe brandul Napolact şi pe noi inovaţii.

„2019 o să fie încă un an foarte bun - chiar acum, în timp ce scriu aceste rânduri, am atins rezultatele ob­ţi­nute în 2018. Cifra de afaceri a com­pa­niei va depăşi 90 mi­lioane euro şi astfel FrieslandCam­pina Ro­mânia va con­ti­nua să îşi consolideze po­ziţia pe piaţa produ­selor lactate“, a spus mana­gerul într-un interviu acor­dat ZF pe e-mail. El a preluat funcţia de managing director FrieslandCam­pina în luna noiembrie a acestui an, înlocuindu-l pe Cornel Cărămizaru. Ferenc Szecskó lucrează de nouă ani în cadrul grupului FrieslandCampina şi are o experienţă de peste 25 de ani în retail, lucrând pentru companii precum L’Oréal, Beiersdorf, Colgate-Palmolive.

FrieslandCampina România a avut afaceri de la 416,8 mi. lei (90 mil. euro) în 2018, plus 8%

Într-o măsură ma­re, creşterea a fost generată de vân­zările produselor ino­vatoare dezvoltate sub brandul Napolact, pre­cum gama ecologică Napolact Bio. Seg­mentul bio este cel mai mare pariu al producătorului Napolact în ultima perioadă.