Ferenc Szecskó, noul şef al Napolact: Terminăm anul 2019 cu afaceri de peste 90 de milioane de euro
„2019 o să fie încă un an foarte bun - chiar acum, în timp ce scriu aceste rânduri, am atins rezultatele obţinute în 2018. Cifra de afaceri a companiei va depăşi 90 milioane euro şi astfel FrieslandCampina România va continua să îşi consolideze poziţia pe piaţa produselor lactate“, a spus managerul într-un interviu acordat ZF pe e-mail. El a preluat funcţia de managing director FrieslandCampina în luna noiembrie a acestui an, înlocuindu-l pe Cornel Cărămizaru. Ferenc Szecskó lucrează de nouă ani în cadrul grupului FrieslandCampina şi are o experienţă de peste 25 de ani în retail, lucrând pentru companii precum L’Oréal, Beiersdorf, Colgate-Palmolive.
FrieslandCampina România a avut afaceri de la 416,8 mi. lei (90 mil. euro) în 2018, plus 8%
Într-o măsură mare, creşterea a fost generată de vânzările produselor inovatoare dezvoltate sub brandul Napolact, precum gama ecologică Napolact Bio. Segmentul bio este cel mai mare pariu al producătorului Napolact în ultima perioadă.