Flanco şi-a bugetat o creştere de 5% a vânzărilor pentru 2020 şi 12 magazine noi în România. Dragoş Sîrbu, CEO: Vizăm oraşele mici şi medii. În 2019, retailerul electro-IT Flanco a avut o cifră de afaceri de 1,21 mld. lei

Autor: Alexandra Cepăreanu 11.03.2020
Retailerul electro-IT Flanco, prezent pe piaţa locală din 1994 şi deţinut de Iulian Stanciu, estimează până finalul anului 2020 o creştere de 5% a vânzărilor, până la 1,27 miliarde de lei, şi are în plan să ajungă la un număr de 168 de magazine pe piaţa naţională.

„Strategia noastră este să deschidem magazine de proximitate. Putem deschide magazine stradale în oraşe mici sau medii sau putem să intrăm în mallurile din oraşele mai importante, dacă aceste malluri sunt eficiente. Vom deschide în martie un magazin la Târgu-Mureş, apoi vom deschide în Târgovişte“, a spus Dragoş Sîrbu, CEO al Flanco Retail, în cadrul unei conferinţe de presă.