În condiţiile crizei coronavirus, BRD amână plata a 3 rate pentru clienţii retail şi prelungeşte cu 3 luni liniile de credit pentru microîntreprinderi
BRD-SocGen, a treia cea mai mare bancă de pe piaţa românească, a anunţat măsurile luate pentru susţinerea clienţilor săi în contextul crizei coronavirus care constau în amânarea plăţii a 3 rate pentru clienţii persoane fizice şi prelungirea cu 3 luni a duratei facilităţilor pentru microîntreprinderi.
„Ca parte a efortului împotriva efectelor negative ale pandemiei de COVID-19, BRD Groupe Société Générale continuă acţiunile de sprijinire a clienţilor săi prin noi facilităţi adresate atât clienţilor persoane fizice, cât şi microcompaniilor. Am construit împreună cu clienţii noştri până acum şi vom fi alături de ei şi mai departe. Le oferim acum clienţilor care se confruntă cu dificultăţi soluţii pentru a reduce efortul de rambursare. Vom depăşi acest moment împreună“, a declarat Radu Topliceanu, directorul general adjunct al BRD, responsabil pentru activitatea retail.