Videoconferinţă ZF Retail 2020. Jean Valvis, proprietar, Aqua Carpatica şi Domeniile Sâmbureşti: Vânzările noastre s-au dublat în luna martie. Suntem peste 10% din cât am preconizat

Autor: Florentina Niţu 15.04.2020

Jean Valvis, proprietarul brandurilor Aqua Carpatica şi Domeniile Sâmbureşti, spune că în contextul pandemiei de COVID-19, vânzările de apă minerală ale companiei s-au dublat în luna martie, datorită creşterii cererii din retail, care a sustituit vânzările din sectorul HoReCa.

„Patria apelor minerale din România nu are nimic de revendicat, ea domină datorită calităţii. Noi suntem numărul 1 pentru că lumea are încredere în produse. Trebuie să ne uităm la relaţia dintre consumator şi produs. Va ţine când economia şi buzunarele vor suferi cu adevărat? Se vor mai uita clienţii la calitate? Exceptând HoReCa, vânzările noastre cresc şi astăzi. În martie am avut vânzări duble datorită retailului. Suntem peste 10% din cât am preconizat”, a spus Jean Valvis în cadrul videoconferinţei ZF Retail 2020: Transformarea forţată a retailului şi adaptarea la noua realitate.

El consideră că principala provocare a României nu va fi cum restructura economia, ci cum va face pas cu pas să ajungă la normalitate. El crede că trebuie ca autorităţile să fie atente cinde stabileşte modele de ieşire din acest „lock down” şi cum putem face ca economia să se relanseze gradual.

Ce a mai spus el: