Faunus Plant, un mic producător de ceaiuri şi siropuri din Bihor, a încheiat anul 2019 cu 260.000 de euro, plus 78%, şi vrea să dezvolte canalul online. „Pentru anul 2020 sperăm la ce e mai bine, dar ne pregătim pentru ce va fi mai rău.“

Autor: Georgiana Mihalache 30.04.2020

Faunus Plant, un producător de ceaiuri şi suplimente alimentare din judeţul Bihor, se adap­tea­ză la criza provocată de coro­na­virus şi vrea să dez­volte mai mult canalul de co­menzi online, care a crescut cu 10% în primele patru luni ale lui 2020 faţă de anul an­terior. „Am reuşit să ne menţinem activi­tatea firmei relativ constantă în această perioadă. Fiind o echipă mică de doar şapte oameni, am fost destul de agili în gestionarea schimbărilor pe care a fost nevoie să le facem din punct de vedere organizatoric. Pot să spun că această criză ne-a ajutat să ne organizăm mai bine, să ne adaptăm mai rapid la contextul actual şi să fim mai dinamici“, a spus pentru ZF Flaviu Matei, general manager al Faunus Plant.

Antreprenorul a precizat că a luat măsuri de protecţie pentru angajaţi, asigurând materiale de protecţie şi dezinfectare în unitatea de producţie.